HeartMindedWork (HMW)

Sinds augustus 2013 is een Filofax-planner een van mijn passies. Na, toevallig of was het het lot?, bij een YouTube filmpje over Filofax te zijn beland, werd één filmpje al snel 36 en was ik verkocht. Meerdere malen heb ik gedacht mijn passie te delen, maar er uiteindelijk niks mee gedaan.

image

Nu heb ik dan de stap genomen om mijn eigen blog te starten die zich richt op plannen en alles wat daarmee te maken heeft. Elke week zullen er berichten geplaatst worden met verschillende onderwerpen. Uiteraard begin ik met de basics, over mij, mijn planners en mijn keuzes. Daarnaast zul je posts vinden over supplies, mijn stash, freebies, tips en trucs, pinspiration, tutorials etc.

Elke zondag zal om 18:00u een planning online komen voor de berichten van de aankomende week. Ik zal niet elke week op dezelfde dag posten, maar zal er wel voor zorgen dat dit zoveel mogelijk overeenkomt.

Ik heb een heleboel plannen en hoop dan ook dat jullie je erop verheugen. Als je graag een bepaald onderwerp wil lezen, neem dan contact op!

Planning voor deze week

Zaterdag 22 augustus: What’s in my Filofax?

Zondag 23 augustus: Planner essentials!

Volg me op Instagram! heartmindedwork

Geef een reactie

