This is Ground

Ongeveer een jaar geleden kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn vriend een mod van This is Ground. Dit is een bedrijf gestationeerd in Los Angeles die zich richten op het maken van mooie en functionele lederen accessoires.

TIGmod impressie

Ze besteden echt extra veel tijd om een hoge kwaliteit te produceren. Het duurt wel een tijd voordat het naar Nederland verzonden is en de douane voorbij is, maar ik vond het het wachten waard. Het is een prachtige organizer die tegen een stootje kan.

Het middelste gedeelte van de Mod is een lederen flap die bevestigd is met magnetische knopen. Je kunt deze gemakkelijk verwijderen. Ze hebben een heleboel verschillende opties om tegemoet te komen aan verschillende behoeften.

Mod insert 1 Mod insert 2 Mod insert 3 Mod insert 4

De versie die ik heb (Mod tablet Mini) is niet meer verkrijgbaar. Telkens worden de producten aangepast aan de behoeften van de consument. Wanneer een nieuw product uit komt, laten ze deze altijd eerst testen door gebruikers d.m.v. een give-away. Zo krijgen ze feedback op het product, stellen ze deze bij tot perfectie en gaat het product in de verkoop.

Kleuren

TIGmod kleuren

Ikzelf ben helemaal dol op leer in cognac-kleur. Mijn planner heeft deze kleur, de hoes van mijn iPad Mini heeft deze kleur en bijna al mijn tassen zijn in deze kleur. Het was dus niet moeilijk voor mij om een kleur voor mijn Mod uit te kiezen, dit werd de toffee.

mijn tig Mod
imageimageimage

Waarvoor gebruik ik mijn Mod

Een Mod Tablet is uiteraard gemaakt om een tablet in te bewaren.Hiervoor gebruik ik hem zelf niet. In mijn Mod zitten mijn on-the-go, meest gebruikte planner spullen. Van washi-tape tot stickers tot Project Life kaarten, alles wat ik wekelijks gebruik zit er in.

image

Aan de linkerkant zitten twee handige vakken, een penloop en een hengsel met een knopje. In de penloop en het hengsel heb ik een zwarte brushpen, een witte gelpen, een lijmpen en een mintgroene gelpen.

In het bovenste vak heb ik twee kaarten met washi-tape, dit zijn de tapes die ik regelmatig gebruik, dus zitten ze hier snel voor de pak. Ook heb ik er een paar plastic page-flags in zitten. Een ring met vijf rollen dunne washi-tape schuif ik er ook in. Ik houd van dunne washi en gebruik deze dan ook dagelijks. In het grote vak heb ik twee plastic hoesjes zitten, een met paperclips en de ander met decoratieve stukken papier om zelf uit te knippen. Ook bewaar ik hier twee van mijn favoriete sticky notes in een wolkenvorm en een hexagon.

image

In het midden van de Mod zit een flap die bevestigd is met magnetische knopen. Dit is het gedeelte van de Mod die je naar je persoonlijke voorkeuren kunt aanpassen. Ik heb gekozen voor de writer insert, die niet meer verkrijgbaar is. Aan de voorkant heb ik een ritsvak met daarop weer een hengsel met knop, een groot insteekvak en een penloop. Aan de bovenkant van het middenstuk zit een kleine lus waar je ook nog iets aan kunt bevestigen. Aan deze kant bewaar ik twee zwarte gelpennen, mijn kleine Project Life kaarten, mijn schrift met stickers, een liniaal en in het vak met de rits mijn kleine schaar.

image

Aan de achterkant krijg je standaard een notitieboekje om in de gleuf te steken en het lange elastiek zorgt ervoor dat je notitieboekje dicht blijft. Ikzelf bewaar in de gleuf mijn grote Project Life kaarten en aan het elastiek heb ik een plastic insert van Midori gestoken, wat perfect past! Hierin heb ik washi-tape, grote notitiebladen en in het ritsvak decoratie voor mijn “freubel”momenten.

image

In de achterkant zijn ook twee vakken gemaakt. Hier is een ruimte waarin je iPad mini perfect past en daarboven is een plek om een stylus in te steken. Lange tijd heb ik mijn iPad ook bewaard in mijn Mod, maar dan moest ik hem uit de hoes halen en kon ik hem niet meer neerzetten. Ik vond dit erg onhandig en vond het prettiger om hier andere dingen te bewaren. Ik heb nu een plastic envelop met stickers en decoratief papier waaruit ik hexagons en harten heb geknipt.

Geef een reactie

