YouTube fav’s, mijn must-watch lijst

Net als ieder ander planneraddict haal ik veel inspiratie uit het bekijken van YouTube filmpjes. Ik heb ook een hele lijst met abonnementen, zodat ik ze snel op mijn startpagina bij elkaar heb staan. Hieronder staan mijn meest favorieten in willekeurige volgorde!

Laat me weten in de reacties wat jouw favoriete kanalen zijn!

Sew much crafting

Sew Much Crafting

Dit kanaal volg ik al heel lang op Instragram en ben altijd bewonderd over hoe mooi ze schrijft en hoe simpel haar pagina’s eruit zien.

Rachel Dunaway

Rachel Dunaway

Op dit kanaal laat iemand met een heel druk schema zien hoe zij haar tijd plant en visueel maakt. Net als ik is zij altijd op zoek naar het perfecte tijdsmanagement systeem om in je planner te houden.

The Reset Girl

The Reset Girl

Dit vind ik echt een geweldig kanaal. Ze laat zien hoe zij haar planner decoreert en ik vind haar stijl heel mooi, leuk en speels. Zelf houd ik er niet van om mijn planner te decoreren, maar ik vind het wel leuk om te zien hoe een ander dit doet.

Life Planned

Life: Planned

Op dit kanaal laat de eigenaresse zien hoe zij haar DIYfish pagina’s zo optimaal mogelijk wil gebruiken. Dit kanaal ben ik gaan volgen op het moment dat ik zelf DIYfish achtige pagina’s ben gaan maken en gebruiken. Het is een heel gaaf systeem, maar het maakt je planner wel erg dik en de mogelijkheid om een heel jaar bij me te hebben, werd erg moeilijk.

Inkie Quill

Inkie Quill

Een hele leuke, vrolijke Australische die laat zien welke mooie creaties je kunt maken met scrapbooking. Haar stijl, manier van praten en haar creaties zijn geweldig. Ze is ontzettend grappig (vind ik) en dat maakt een kanaal voor mij leuk om naar te kijken.

Geef een reactie

