Plannersupply websites

Natuurlijk kun je een hoop planner spullen kopen in de winkel. Maar iedereen heeft wel een Hema in de buurt en de Action is ook altijd leeggekocht. Leuke spulletjes allemaal, maar ik wil ook altijd wel iets speciaals hebben. Dan kun je op Etsy terecht en daar uren bezig zijn met zoeken naar het perfecte rolletje washitape, die ene speciale sticky-note of dat hele leuke velletje stickers. Zelf heb ik nog nooit iets van Etsy gekocht. Ik kies altijd voor andere websites. Hieronder een aantal van mijn favorieten.

DreamkeyDreamKey

Deze website heeft niet veel, maar wel hele leuke spullen. Maandelijks wordt er een goodiebag samengesteld met verschillende stationary voor een leuke prijs. Ze gaan dan ook als warme broodjes de toonbank over. Ik vind dat ze hier altijd hele mooie, leuke washitape hebben die ze niet overal verkopen.

PostpapierenzoPostPapierEnzo

Op deze website kun je een heleboel washitape vinden. Wat ik fijn vind, is dat ze hier het merk MT verkopen. Dit is kwalitatief goede washitape voor de prijs die ze ervoor vragen. Op deze website heb je een heleboel uitzoek op allerlei verschillende gebieden.

scrobbyScrobby

Scrobby, wie kent hem niet… als je deze hele website wil bekijken, kun je wel een week vakantie nemen. Het is allemaal zo mooi en zo veel. Ik kan echt genieten door alle nieuwe spullen te kijken en alles wat  ik mooi vind in mijn winkelwagen te doen, om het dan niet te kopen. Ik heb zoveel spullen thuis, die moet ik eerst gebruiken van mezelf. Wel twijfel ik al een jaar of ik nou wel of niet de stempels van Studio L2E moet aanschaffen, om ze telkens in het wagentje te plaatsen en ze uiteindelijk weer niet te kopen.

Zo blijf je bezig!

Geef een reactie

