Zoals je vorige week hebt kunnen lezen, maak ik mijn planner stickers zelf. Wanneer ik een A4 pagina vol stickers heb geprint, knip ik de etiketten uit en bewaar ik er een aantal in mijn “stickerschrift” en de rest bewaar ik in een tasje, zodat ik altijd reserve stickers heb.

image

Ondertussen heb ik een hoop stickers gemaakt en ook een hoop verschillende stickers. Het leek me leuk om de verschillende soorten stickers door te lopen met jullie en aan de hand van de reacties te bekijken waar ik een sticker freebie van kan maken. De stickers in het schrift zijn geordend naar gebruik en zal ik hieronder met jullie doorlopen.

image

De allereerste pagina’s zitten vol met stickers die van alles met het huishouden te maken hebben, van de was tot aan de glazen afwassen aan toe. Deze stickers gebruik ik het meest in mijn agenda en hier heb ik dan ook redelijk wat reserven van.

image

Het leven bestaat niet alleen uit werken en het huishouden doen, ook de leuke dingen moeten vertegenwoordigd worden met een sticker. Ik heb stickers voor dagjes uit, datenights, TVshows en dergelijke.

image

Ook de hond wordt niet vergeten bij het maken van de stickers. Ik heb stickers voor het schoonmaken van haar voerbak, het wassen van haar mand tot stickers van een Franse Bulldog. Ook heb ik (helaas) stickers voor wanneer ze naar de dierenarts moet.

image

Ik heb verschillende soorten en kleuren stickerstrips, op maar gemaakt om tussen de lijnen op mijn plannerpagina’s te passen. De teksten die ik gebruik zijn: vacation, day off, birthday, errends, cancelled, rescheduled, to do, schedule, work en chores. Als ik een lijstje maak dat met een van deze dingen te maken heeft, gebruik ik zo’n sticker.

image

Natuurlijk wil ik ook af en toe mijn pagina leuk maken, of een bepaalde afspraak / date er uit laten springen. Dat doe ik door banners en flags. Deze kun je heel makkelijk op google vinden en in Paint zelf uitknippen en op maat maken.

image

Naast banners en flags heb ik ook andere decoratiestickers. Leuke plaatjes, bloemenkransen en afbeeldingen worden af en toe in mijn planner gebruikt om witte ruimte op te vullen of gewoon wanneer ik er zin in heb.

image

Mijn favoriete vorm is de hexagon en ik heb dan ook het hele internet (okรฉ, bijna dan) afgestruind om alle mooie hexagons te vinden om een sticker van te maken. Bij sommige heb ik de kleuren aangepast en anderen heb ik uit een grotere afbeelding geknipt.

One thought on “Mijn stickers

Geef een reactie

