Happy New Year, I Am Back!

Afbeeldingsresultaat voor happy new year

Het heeft even geduurd, maar ik ben weer van plan wekelijks te gaan bloggen! Allereerst wil ik iedereen een ontzettend fijn en tof 2017 wensen.

In de tijd die ik weg ben geweest is er veel gebeurd. We hebben een huis gekocht en zijn verhuisd, mijn tijdelijke contract is omgezet in een full-time vast contract, onze school is omhoog geschoten m.b.t. het inspectiebezoek (en dat was keihard werken!), ik heb een extra HBO-opleiding gevolgd en afgerond (woensdag mijn diploma-uitreiking!) en we hebben ook een heleboel vervelende dingen meegemaakt. Deze dingen waren overheersend en zijn de grootste reden van mijn afwezigheid.

Toch bleef ik altijd het bloggen missen. Ik vind het leuk om mijn ervaringen op planner-gebied te delen en wil dit dan ook weer op gaan pakken. Ik weet nog niet precies in welke hoedanigheid en hoeveelheid, maar daar kom ik wel uit. Ik hoop dat jullie net zoveel zin hebben als ik in dit nieuwe jaar om aan de slag te gaan met plannen!

Tot snel! Liefs, Belinda

Geef een reactie

