Back to work

Het leukste aan leerkracht zijn, is natuurlijk de 12 weken vakantie in het jaar. Wat weinig mensen weten, is dat leerkrachten betaald worden om in de vakantie door te werken. Dus ja, in de kerstvakantie heb ik ook gewoon hele dagen achter de laptop gezeten en administratie bijgehouden of lessen voorbereid.

Maar nu is de vakantie toch echt voorbij en moeten we weer gaan werken. Het eerste wat ik ’s ochtends doe, is mijn planner openen en kijken wat me te wachten staat.

Ik weet wel dat ik me deze week niet zal vervelen! De rechterpagina zijn alleen maar de to do’s voor vandaag, hierachter zit nog een pagina met to do’s voor de hele week. Ondanks de drukke planning, heb ik wel heel veel zin om mijn lieve schatten en collega’s weer te zien!

Ik wens iedereen een fijne (werk)dag. Liefs, Belinda

Geef een reactie

