Vakantie

Ik neem komende week mijn overuren op (oftewel: leerkrachten hebben volgende week vakantie). En ik ben eraan toe ook. Het waren maar zeven schoolweken vanaf de vorige vakantie tot nu, maar hierin zijn alle landelijke CITO toetsen (twee weken lang) afgenomen, 26 rapporten geschreven, groepsplannen geëvalueerd en opgesteld en 26 rapportgesprekken gevoerd. Een hele drukke periode voor leerkrachten en ik ben dan ook blij om een weekje vrij te hebben.

Dat betekent dat ik volgende week tijd heb om leuke dingen te gaan doen. Lekker shoppen in Den Haag, naar de bioscoop en uit eten zijn een paar dingen die ik voor volgende week heb opgeschreven. Ook zit er een schoonmaakdag en een (of meerdere) werkdag(en) tussen.

Toch ben ik in mijn achterhoofd al bezig met het plannen van de week na de vakantie. Op papier staan alleen nog maar de afspraken en belangrijkste dingen die gedaan moeten worden. Ik ben heel benieuwd hoe de pagina’s er volgende week zondag uit zullen zien!

Vakantie before.png

Geef een reactie

