Wrap it up

De laatste dag van februari is aangekomen. Hierbij de free printables om de maand af te sluiten, de nieuwe maand te beginnen en je habits bij te houden. Uiteraard kun je mijn printables gebruiken, of ideeën opdoen en je eigen printables maken.

Wat heb jij allemaal bereikt deze maand? Of heb je misschien iets niet bereikt en welke reden heeft dit? Zie dit niet als falen, maar als een goed punt om je plan van aanpak met betrekking tot het bereiken van je doelen, aan te scherpen en bij te stellen.

Bedenk hoe je de komende maand gaat werken aan je doelen en beschrijf de stappen weer op de Monthly Goals pagina. Misschien heb je afgelopen maand juist meer sprongen gemaakt dan je voorheen had bedacht en kun je deze maand dus verder plannen. Zoalng je voor jezelf visueel en duidelijk hebt waar je aan wilt werken, ben je al bezig met stappen in de goede richting te maken.

Zelf wil ik me komende maand vooral gaan storten op doelen gerelateerd aan mijn werk. Ik ben nog aan het twijfelen of ik deze doelen in mijn personal planner wilt bijhouden, of in mijn teacher planner.

Monthly Review – February

Monthly Goals – March

Habit Tracker – March

Geef een reactie

