Gisteren ben ik wezen shoppen in Den Haag. Zelf woon ik in een niet zo’n grote stad, waar wel hele leuke winkels zijn, maar waar je ook snel doorheen bent. In Den Haag zitten winkels die schaars zijn in Nederland voor planner-girls. Dan heb ik het over de Sostrene Grene, de Paperchase en de Flying Tiger

Ik ben goed geslaagd gisteren! Heb niet teveel uitgegeven, maar wel hele leuke dingen geshopt. Hieronder de foto en toelichting van mijn aanwinsten.

Linksboven liggen marmeren sticky notes die ik vond bij de Primark. Ik ben de laatste tijd dol op marmer en sticky notes gebruik ik heel veel.
Daaronder liggen kleine alfabet stempels en alcoholmarkers van de Flying Tiger. Ik ben erg benieuwd hoe deze markers werken in combinatie met de TwinMarkers. Ze hadden nog meer pakjes, maar die heb ik niet meegenomen. Wel had ik graag nog het blauwe pakje gehad, maar die hing er niet bij.

Alle andere spullen kocht ik bij de Sostrene Grene. Het was de tweede keer dat ik in deze winkel kwam. Ik vind het een erg leuke winkel met goede prijzen. Ik heb voornamelijk schilderspullen gekocht, zoals waterverf en een waterverfpenseel, gouden acrylverf en kleurpotloden. De planner gerelateerde spullen waren stickynotes (want die had ik nog niet genoeg) en een hele hoge toren met allemaal verschillend memopapier. Voor de foto heb ik een klein beetje eraf gehaald. Het meeste van dit papier gaat mee naar mijn werk om daar te gebruiken.

Geef een reactie

