Vanochtend stond ik weer om half zes naast mijn bed. Iets vroeger dan normaal, omdat de eerste werkdag na de vakantie toch altijd nog “spannend” is. Wat hebben de kinderen meegemaakt? Komen alle kinderen nog naar school? De school waarop ik werk heeft een bijzondere doelgroep die veel kopzorgen met zich meebrengt. Toch blijft de belangrijkste vraag: welke leuke dingen hebben de kinderen gedaan?

Aan het begin van mijn vakantie postte ik een foto over hoe deze week eruit zag en dat ik erg benieuwd was hoe de week eruit zou zien wanneer ik weer moest gaan werken.

De foto hierboven is van voor de vakantie. Ik zou willen dat elke week ee zo uit zou zien! 

En zo ziet de week er nu uit. Een beetje wazige foto, maar er stonden namen van kinderen op. Ik zal me vandaag in ieder geval niet gaan vervelen! 

Hoe ziet jullie planner eruit? 

Happy planning! XO Belinda

Geef een reactie

