Functional planning: favorites

Tijdens het functioneel plannen van mijn dagen gebruik ik altijd dezelfde spullen om mee te plannen. Ik ben een gewoontemens en een beetje een zeurpiet (nee, die pen schrijft te dik, ik wil niet jouw roze markeerstift niet lenen want ik houd niet van roze en het past niet bij de rest van mijn pagina’s). Herkenbaar? Gelukkig heb ik altijd spullen in overvloed in mijn tas (want stel je voor dat je pen leeg raakt en je verder moet schrijven met een andere!).

Hierbij mijn favorieten

  • Een Moleskine notitieboek met ruitjespapier in de maat cahier. Makkelijk mee te nemen (dun en licht) en je kunt er heel veel in opschrijven. Ik gebruik deze als mijn bulletjournal.
  • Twee mintgroene markeerstiften. Ik gebruik de frixion regelmatig omdat hij handig is om mee te nemen, alleen is hij erg licht. De stabilo gebruik ik de laatste tijd vaker, omdat hij op het papier in de Moleskine beter uit komt.
  • Zwarte pennen. Ik schrijf altijd en alleen met zwart. Een blauwschrijvende pen gebruik ik om na te kijken in de klas. Ik heb heel veel pennen, maar gebruik deze het liefst. De Pilot Vball is op dit moment mijn favoriet, al vind ik de 0.5 eigenlijk te dik om mee te schrijven, maar mijn Pilot Gtec C pennen in 0.25mm zijn op en ik heb nog geen tijd gehad om nieuwe te kopen. Daaronder ligt een pen met een kroon, need I say more? En als laatste de Frixion clicker pen, waar ik een 0,5 vulling in heb gestopt.
  • Functionele stickynotes. Ik heb stickynotes nodig waar ik lijstjes op kan schrijven, grafiekjes op kan maken en dingen af kan vinken!
Geef een reactie

