Shoplog Middelburg

Vandaag moest ik even naar de stad om wat spullen te retourneren. De perfecte kans dus om even in alle leuke winkels in Middelburg rond te neuzen. Ik begon bij de boekhandel de Drvkkery, een ontzettend gezellige, leuke winkel met een groot assortiment boeken, maar ook allerlei andere spullen. Ze hebben een hele wand met notiteboekjes, FiloFax en Success agenda’s, pennen en ga zo maar door. De spullen zijn vaak uniek en stijlvol. Ik kom hier sinds ik een klein meisje was heel graag om rond te neuzen, boeken te kopen en andere spulletjes mee te nemen. 

Mijn kerstcadeau van afgelopen jaar van mijn werk was een cadeaukaart van de Drvkkery. Ik was helemaal gelukkig! De aankopen die ik vandaag heb gedaan, heb ik betaald met deze kaart (en guess what…. Ik heb nog over!). Mijn oog viel meteen op het nieuwe pronkstuk van de winkel: de Travellers Notebook! Ze hebben de lederen omslagen én de boekjes én de asseccoires! Ik heb een grid notebook meegenomen. Ook kocht ik hier twee nieuwe pastel Stabilo markers, de blauwe en de koraalroze. En mijn oude vertrouwde Pilot Gtec C4 pen (helaas nog niet de goede puntdikte…) en een vulpotlood met gouden vulling.


Hierna ben ik naar de Pipoos gegaan. De winkel is een jaar geleden al helemaal verbouwd, maar ze hebben sinds kort de indeling aangepast. Ik moest behoorlijk zoeken naar alle spullen. Hier kocht ik een ecoline Brushpen in een mooie zeegroene kleur, en tube Panduro Pearl Antracite acrylverf en twee sets stickers om zelf te verven (goud en wellicht de antraciet, als hij mooi is) voor in mijn planner.


In Middelburg zitten behoorlijk wat unieke (niet de Hema enzo…) kantoor- en knutselwinkels. Binnenkort wil ik shoptips op dit gebied gaan bloggen voor deze mooie stad.

Geef een reactie

