Shoplog: Penstore Haul

Nu ik bezig ben met al mijn binnenkomende informatie in een bullet journal te schrijven, gebruik ik mijn Frixion pen dagelijks. Al mijn vullingen zijn op, dus werd het tijd om nieuwe vullingen te bestellen. Mijn favoriete online pennenwinkel is penstore.nl Ze hebben een ruim assortiment en een supersnelle levering.

Ik kocht een leuchtturm penloop om in mijn Happy Planner notitieboek te plakken. Ik vind het gewoon erg handig om een pen paraat te hebben. En natuurlijk kocht ik de zwarte FriXion vullingen in 0.5. Verder kocht ik nog een stift van FriXion. Helaas was dit niet de kleur die ik wilde (maar wel besteld heb). Het plaatje op de website liet namelijk een meer groene kleur zien. Maar, blauw is ook niet erg.

Als laatste kocht ik een Pentel Slicci in 0.25. Ik houd van een heel fijn schrijvende pen. Bij Muji in Londen afgelopen November kocht ik hele fijne pennen, maar die zijn alweer op omdat ik er altijd mee schrijf. Dan kan ik bij de boekhandel in de stad de Pilot HiTec c 0.25 kopen, maar die zijn al een tijd niet bijgevuld. Dus dacht ik een nieuw soort pen te proberen. Ik vind hem erg fijn schrijven, maar de inkt is niet gelijk droog. Ik moet dus extra voorzichtig doen na het schrijven.

Geef een reactie

