100 days of art dag 2

Ik loop nog steeds een dag achter! En ik vrees dat het vandaag ook niet gaat lukken om die dag in te halen, want na het werk ga ik gelijk bij familie eten en hebben we een feestje. Het komt vast goed in het weekend!

Voor dag twee maakt ik een galaxy nummer. Ik heb eerst een laag water neergelegd en ben daar met ecoline en waterverf overheen gegaan, zodat de kleuren mooi mixen. Helaas is het Moleskine boekje niet gemaakt van waterverfpapier (wat ik al wist, maar ik gebruik toch dit boekje!) dus waren de randjes iets doorgelopen. Dit heb ik geprobeerd te fixen met een ecoline brush pen. Sommige stukken zijn daardoor minder mooi geworden.

De materialen die ik gebruikt heb, zijn:

  • Ecoline vloeibare waterverf in lichtblauw, donkerblauw en donkerpaars
  • Winsor en Newton waterverf
  • Waterverfkwast en een brede platte kwast (voor het aanbrengen van de laag water)
Geef een reactie

