Mijn inserts

Voor lange tijd heb ik mijn inserts zelf gemaakt. Telkens als ik iets nieuws zag en dit wilde proberen, maakte ik een insert. Dit was altijd heel leuk en ik heb ze nog steeds allemaal. Maar ik kreeg een vaste baan, heb het nu een stukker drukker dan voorheen en ik heb hele goede inserts gekocht. Ik wil hier delen welke inserts ik gebruik en waarvoor en waar je ze kunt kopen. Alle inserts komen van AliExpress en ik zal de links bijvoegen. Op elke bijgevoegde foto zie je de lege inserts en de ingevulde versie ter vergelijking.

Maand op twee pagina’s


Deze pagina’s zijn ongedateerd en kun je dus gebruiken wanneer je wilt. Ik gebruik ze om mijn afspraken in te plannen en voor langere thema’s / projecten te kijken wanneer ik tijd heb en grote opdrachten te plannen. Ze zijn gedrukt op kwalitatief goed papier en ik heb geen problemen gehad met pennen en inkt die doordrukken. Het enige minpunt vind ik dat er voor zeven weken plek is… Een maand heeft hooguit zes weken nodig, dus er blijft altijd een hele week leeg. Zonde van het papier en zo hadden de hokken dus iets groter gemaakt kunnen worden.

Maand op twee pagina’s

Week op een pagina met notes


Deze inserts gebruik ik voor mijn wekelijkse planning. Aan de linkerkant staan de (tijdsgebonden) afspraken en de rechterkant is voor dagelijkse to do’s die op een bepaalde dag gedaan moeten worden. Onderaan staat het Zoey-schedule. Zoey is onze hond en gaat elke dag naar de “oppas”. Ook staat er ons menu-schema.

Week op een pagina met notes

Week op twee pagina’s


Om bij te houden wat ik eet (ik ben bezig mijn streefgewicht te behalen en wil gezonder leven) heb ik deze inserts besteld. Ze zijn ongedateerd en heel simpel, maar wel mooi. Ik gebruik hier mijn stempels voor om structuur aan te brengen. Het mooie van deze inserts is dat er een complete set beschikbaar is om al je inserts in dit thema te hebben.

Week op twee pagina’s

Notitiepagina’s


Omdat ik dol ben op de kwaliteit van alle bovengenoemde inserts en omdat ik graag wil dat al mijn inserts dezelfde kleur zijn (creme-achtig), heb ik ook notitiepagina’s gekocht. Ik heb een set met dotted pagina’s en een set met squared pagina’s.

Dotted notes

Squared notes

2 thoughts on “Mijn inserts

  1. Ik kan echt onbeschaamd kwijlen op inserts πŸ™‚ Dan doe ik dan ook vaak op Etsy – geweldige site! Ook om inspiratie op te doen, al blijven mijn eigen creaties er toch ’n tikkeltje amateuristisch uitzien πŸ˜‰

    1. Er is ook gewoon zoveel keus qua inserts! Ik mag van mezelf niet teveel kijken of zoeken, omdat ik erg tevreden ben met wat ik nu heb en weet dat, als ik iets zie wat ik wil proberen, weer ga veranderen… πŸ˜‰ En als jij plezier hebt in het plannen en het werkt voor jou, maakt het niet uit hoe jouw creaties er uit zien. En misschien is een ander wel onder de indruk van jouw werk! Ik zie zelf ook altijd fouten en imperfecties, die anderen niet eens zien!

Geef een reactie

