100 days of art dag 4


Voor dag vier heb ik gebruik gemaakt van een leeg getal met een gevulde achtergrond. Ik heb geprobeerd cirkels te maken en daarin een kleurverloop van groen, licht- en donkerblauw met waterverf te creëren. Dit zijn nou eenmaal gewoon de kleuren die ik mooi vind, dus je zult niet veel andere kleuren zien. De vier heb ik met slordige lijnen getekend voor een speels effect.


De materialen die ik vandaag heb gebruikt zijn:

  • Tubes vloeibare waterverf in de kleuren groen, licht- en donkerblauw
  • Een pigma Micron fineliner 02
Geef een reactie

