100 days of art dag 7

En ik ben helemaal bij met de 100dayschallenge! Het duurde even en op den duur liep ik zelfs twee dagen achter, maar dat krijg je als je midden in de week ineens een leuke challenge vind waar je aan mee wilt doen. Het zorgt ervoor dat ik elke dag even de tijd neem om creatief bezig te zijn.

Voor dag zeven heb ik een kopieerpapier ondergespoten met water en ecoline gebruikt om een achtergrond te maken voor een quote. De randen van dit vlak kregen door het spuiten van water (met een plantenspuit) een spettereffect. De zeven heb ik uit dit gedeelte gescheurd.

Voor deze dag gebruikte ik de volgende materialen:

  • Ecolineverf in de kleuren licht- en donkerblauw
  • Een grote waterverfkwast
  • Een aquabrush
  • Een plantenspuit
Geef een reactie

