Project Planning Printable

Gisteren schreef ik over project planning. Vandaag heb ik een free printable om je te helpen bij het opschrijven / organiseren van je gedachten van je project (stap drie). Het is het makkelijkst om de planner dubbelzijdig uit te printen.

Aan de ene kant heb je een brainstorm waar je sticky notes kunt plakken met ideeën en subtaken. Je brainstorm is waarschijnlijk een groeidocument, dus laat je ideeën lekker opgeplakt zitten! Plak ze in chronologische volgorde, want dit helpt bij het plannen.

Aan de andere kant heb je ruimte om je project weg te schrijven. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk schrijfruimte te geven. Wanneer je de kopjes niet handig vindt werken, kun je die altijd aanpassen. Ik heb ze zo algemeen mogelijk gehouden. Nadat je deze planner hebt ingevuld, ga je je deadlines en taken wegschrijven in je dagelijkse planner. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, ik in ieder geval wel!

Project Planner Printable

Geef een reactie

