Mijn bulletjournal: Weekly Spread

Ik ben nog steeds erg blij met het bulletjournal boekje dat ik heb gekregen om te testen. Voor deze week heb ik een weekly spread gemaakt. Doordat het een A5 formaat boekje is, heb ik meer dan genoeg ruimte om van alles bij te houden.


Voor deze week gebruikte ik de volgende materialen:

  • Liniaal, potlood en gum
  • Pinterest voor inspiratie
  • Een Artline fineliner 0.1
  • Een stabilo pastelmarker
  • Mijn Muji schrijfpen in 0.25

Ik houd van minimalistisch en functioneel plannen en dat wilde ik ook graag in mijn weekoverzicht laten zien. Ik heb op Pinterest naar inspiratie gezocht en daar elementen aan toegevoegd. De pastelmarker heb ik gebruikt om een duidelijkere onderscheid te maken tussen de verschillende secties van de week.


Op de linkerpagina heb ik een weekoverzicht van alle andere dingen dan afspraken gemaakt. Er staat een klein maandoverzicht, waarbij ik een stip heb gezet voor de week die gemaakt is.  Hieronder een weekly chart waarop ik verschillende kopjes en taken kan afvinken. Aan de andere kant van deze pagina staan trackers voor maaltijden, Zoey, slaap (een probeersel voor mij) en de blogposts voor die week.

Op de rechterpagina staat mijn weekplanning en to-do lijst opgedeeld in werk en persoonlijk. Ik vraag me af of de plekken van de dagen voor mij genoeg plek is om alle afspraken en dagspecifieke taken op te schrijven. Deze week is redelijk rustig.

Ik vond het erg leuk om deze spread te maken. De spread is een afspiegeling van mijn planningproces en is helemaal gemaakt naar mijn behoeftes. Omdat ik niet teveel tijd wil besteden aan het zelf tekenen van spreads, is deze optie ook erg snel en makkelijk gemaakt. Ik heb expres niet gekozen voor veel lijnen, tekeningen enz.

Geef een reactie

