Functional Planning: Stickers

Op het blog heb ik al twee keer eerder een post geplaatst over hoe ik mijn eigen stickers maak. Deze kun je hier vinden:

Ik gebruik niet heel vaak stickers, maar vind het wel leuk om ze af en toe te gebruiken om een speciale dag aan te duiden of iets anders. Ze geven net dat beetje kleur aan je layout en springen in het oog.

De eerste manier waarop ik stickers maak is ze zelf printen op etikettenpapier en uitknippen. Ik heb een duidelijk kleurenschema en zal ook niet snel iets anders gebruiken. Veel van deze stickers heb ik gewoon zelf in Paint gemaakt, ze zijn simpel en geven me ruimte om te schrijven. Ik gebruik ze voor vrije dagen, verjaardagen of evenementen. De tracker gebruik ik wanneer ik die nodig heb (vaak voor de blog), net zoals de heartmindedwork stickers. Het Franse Bulldog hoofdje gebruik ik natuurlijk voor Zoey.

Dan is er ook nog de manier om verf te gebruiken op etiketten om stickers te maken. Deze heb ik in verschillende vormen en maten en gebruik ik wanneer ik ze wil gebruiken. Voor paydays, avondcursussen, datenights, familiebezoek, uitjes enz. Ze maken mijn pagina’s een stuk vrolijker en ik vind dat het goud een leuk effect geeft op mijn pagina’s.

En als laatste gebruik ik ook nog de stickers van Recollections. Ik heb vier verschillende pakjes, gekocht bij de Pipoos. Niet alle stickers vallen binnen mijn stijl, maar de meeste wel. En ook bij deze stickers gebruik ik wel eens verf om ze wel bij mijn stijl te laten passen.

Geef een reactie

