How to… Stickers maken 3

Al een paar keer eerder heb ik een post geschreven en geplaatst over hoe ik mijn eigen stickers maak. Plannerstickers zijn prachtig en als je aan pretty planning doet, maak je er de mooiste spreads mee. Zelf houd ik van functioneel plannen en wil ik mijn planner daar ook voor gebruiken. Maar toch wil ik soms een sticker plakken voor een bepaalde dag of event. En als ik dan een sticker plak, wil ik natuurlijk dat die helemaal in mijn stijl is. Ik ben ook graag creatief bezig en heb een heleboel knutselspullen. En nu maak ik mijn stickers dus zelf.


In de vorige how to stickers maken post heb ik geschreven over het gebruik van alcoholmarkers op de etiketten van de Zeeman. Ook voor deze manier ben ik begonnen met de etiketten een kleur te geven die ik mooi vind, lichtblauw en mintgroen. Hierna heb ik met glitterwashitape een band geplakt en heb ik de stickers uitgeknipt. Supersimpel! De glitterwashitape komt van de SoLow en kostte volgens mij 80 cent… Dus voor bijna nop maak je prachtige stickers!

Geef een reactie

