Planner Supplies on the go

Wat ik zo geweldig vind aan de FiloFax Malden zijn de vele vakken die hij heeft om spullen mee te nemen. Ik ben namelijk nogal een zeikerd als het gaat om afspraken die nog niet vast staan en gebruik daar het liefst stickynotes of notitiepapier voor. En ja, die heb ik dan nodig in zoveel mogelijk maten.


Dit neem ik, naast mijn planner en bulletjournal, mee in mijn FiloFax Malden:

  • Sticky notes, ik heb een aantal verschillende maten. Ik heb de normale maat: craft kleur en met lijnen. En ik heb twee zwarte inserts met pageflags, brede en smalle.
  • Notitiepapier. Bij de Action verkochten ze papierblokken met een print en het marmereffect vind ik erg mooi. Hiervan heb ik een gedeelte achterin mijn FiloFax zitten. Ook de vierkante papiertjes (ze liggen bij de stickynotes) met grid zijn notitiepapier.
  • Om het notitiepapier vast te plakken, heb ik ook wat washitape bij me. Dit zit op kaartjes zodat het makkelijk mee te nemen is.
  • Ik neem altijd twee pennen mee: een FriXion 0.5 Clicker en mijn Muji gelpen in 0.25. Zo kan ik dingen die nog kunnen veranderen met mijn FriXion opschrijven en uitgummen wanneer nodig.

Voor de rest heb ik nog paperclips in het ritsje van mijn FiloFax, handig voor de pak. Er zitten nog wat decoratiespullen in de vakjes, maar die hebben geen functioneel doel. Ik blijf het geweldig vinden hoeveel ik compact mee kan nemen in de Malden en dat alles bij elkaar zit.

Geef een reactie

