Shoplog: Vlissingen

In de achtergestelde provincie Zeeland is het heerlijk rustig, maar zijn er ook heel weinig leuke winkels te vinden. Dat maakt een dagje uit des te leuker (lees: Primark, Paperchase, Flying Tiger, Sostrene Grene, maar we hebben hier ook heel veel leuke (lokale) plannerwinkels hoor!). Zelf woon ik in Middelburg en werk ik in Vlissingen. Heel handig als ik even de stad in moet. Maar als je naar een bepaalde winkel wilt, dan moet je kiezen tussen de twee steden omdat ze niet in beide steden dezelfde winkels hebben.

Dus ik ben een keer naar Vlissingen stad gegaan. Zelf ben ik niet zo’n fan van de stad, maar ze hebben er de Big Bazar en ik zag van de week een foto van plannerstickers. Er hingen er nog heel veel! Helaas zijn alle pakjes niet helemaal mijn smaak, maar voor 99 cent voor vier vellen stickers heb ik toch maar een keuze gemaakt. Ik heb de set met goud, zwart en roze (jammer genoeg haha) meegenomen, want het roze is niet te overheersend en de stickers die ik niet gebruik kan ik altijd nog weggeven. Ook heb ik het setje met de katten meegenomen, ik ben helemaal geen kattenmens, maar het dierenpootje kan ik ook voor Zoey gebruiken en er zaten een heleboel stikcers bij die niet met katten bedrukt zijn! Als laatste vond ik nog een leuk pakje met memoblaadjes. Ik heb nog niet geprobeerd hoe goed ze plakken, maar ze zagen er wel leuk uit.

Hierna ben ik naar de Wibra gegaan, omdat ze hier toch altijd wel iets leuks of bruikbaars hebben. Ik loop altijd gelijk naar de kantoorspullen. Hier vond ik een pakje pageflags voor 69 cent, in de stijl van de Hemapageflags. Die gebruik ik heel veel, omdat ze een groot gedeelte hebben waar op geschreven kan worden. Ook vond ik hier een pakje stempels waarbij stempels zitten die je voor je planner kunt gebruiken. Dit pakje kostte maar €1,49. De kwaliteit zal wat minder zijn, maar dat geeft niks.

Geef een reactie

