Mijn Bullet Journal: Weekly spread Wrap up

Mijn eerste weekly spread in mijn bullet journal was vorige week een feit. Nu heb ik het boekje een week gebruikt en wil ik mijn ervaringen delen. Ten eerste is het boekje handig mee te nemen, hij past precies in mijn Fossil Sydney handtas. Wel ben ik bang dat de hoekjes om gaan vouwen, omdat de kaft iets uitsteekt ten opzichte van de inhoud. Je moet er dus wel voorzichtig mee doen. Ook heb ik een compliment gekregen over mijn vrolijke boekje. Normaal heb ik mijn FiloFax Malden Ochre bij en nu had ik een vrolijk boekje mee.


En dan ben je natuurlijk helemaal vrij om zelf je indeling te maken. Dit is wel het prettigste van een bullet journal: je bent zelf de baas en kunt zelf bepalen wat je wel of niet wilt gebruiken. Deze luxe heb je niet bij een voorgeprintte planner (tenzij je hem zelf print). Voor mijn week had ik een hele simpele layout met veel schrijfruimtes gemaakt. Er zijn een heleboel dingen die ik wil tracken, afspraken die ik moet bijhouden en taken die ik moet doen in een week. Ik heb twee bladzijden gebruikt voor mijn spread.


Zoals je kunt zien had ik deze week meer dan genoeg ruimte. Dit komt omdat ik niet alle taken in deze bullet journal heb geschreven. De taken die je in deze spread ziet waren de taken die vooraf al opgeschreven waren en de taken die er dagelijks bij kwamen staan hier dus niet bij. Probleem: niet genoeg ruimte! En natuurlijk is dat makkelijk aan te passen door een extra bladzijde te nemen of je spread anders indelen. Binnenkort zal ik nog een aantal spreads uitproberen.

Geef een reactie

