PWM: dagje weg

De meivakantie is eindelijk begonnen! Soms voelt de periode tussen de vakanties veel langer dan hij is en verlang je meer naar de vakantie. Maar hij is begonnen en wij hebben geen vakantie geboekt, maar hebben wel een overnachting in Amsterdam, omdat we naar de theatershow van Phillipe Geubels gaan. Ook voor een overnachting maak ik een lijst van dingen die mee moeten, dingen die vooraf geregeld moeten worden en belangrijke informatie.

  • Het bovenste gedeelte bestaat uit belangrijke informatie, zoals adressen en eventuele openingstijden. Ook schrijf ik hier de dingen die ik vooraf geregeld moet hebben, zoals e-tickets printen en adressen om in de TomTom te zetten.
  • Het onderste gedeelte bestaat uit de packinglist. Natuurlijk weet ik heus wel wat ik mee moet nemen, maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik medicijnen vergeet. Alle andere dingen kun je makkelijk ergens kopen, maar medicijnen zijn gewoon belangrijk. En… afvinken van dingen die je inpakt is ook gewoon heel leuk!
Geef een reactie

