Mijn Bullet Journal: Weekly Spread Vakantie

Nu het vakantie is, heb ik hele andere dingen om te plannen en lang niet zoveel afspraken en dagspecifieke taken als tijdens een werkweek. Dat is heel fijn, want het geeft mij tijd om uit te rusten en bij te tanken voor het laatste gedeelte (en het drukste gedeelte) van het schooljaar. Maar mijn planning ziet er wel een stuk anders uit.


Ik ben aan de slag gegaan in mijn bullet journal om een nieuwe week-layout te maken. Ik wilde eens een verticale spread proberen. Dit vind ik tijdens een werkweek helemaal niet handig, maar het ziet er wel altijd erg leuk uit. Hierboven kun je zien hoe de spread eruit zag voor de pen. Heel simpel, voor elke dag een kolom en voor het weekend wat kleinere kolommen. Aan de onderkant heb ik wat trackers gemaakt.

Uiteindelijk is dit de uitkomst geworden. De kolommen heb ik ingedeeld in een gedeelte om een lijstje te maken en een gedeelte voor een dagelijks schema (met tijden in potlood aan de zijkant erbij geschreven). Ook heb ik plannerstickers gebruikt. Het weekend is erg leeg, maar dat komt omdat ik deze post op een vrijdag schrijf en het weekend dus nog niet geweest is.

Zelf vind ik de spread erg druk. En dat is het leuke aan de bullet journal: je kunt net zo lang proberen met verschillende ideeën totdat je iets vind wat je leuk en functioneel vind om te gebruiken.

Geef een reactie

