Mijn Bullet Journal: Weekly Spread Vakantie 2

De eerste week van de vakantie is alweer voorbij. De vakantie lijkt altijd sneller te gaan dan een werkweek! Nu staat de tweede vakantieweek te wachten en heb ik nog steeds meer dan genoeg tijd om met mijn planner te spelen en spreads uit te proberen in mijn bullet journal. De spread van vorige week vond ik zelf erg druk. Voor deze week ben ik weer wat anders gaan proberen.


Als eerste heb ik weer een klein overzicht van de maand en mijn trackers aan de linkerkant. Voor de trackers heb ik geen dagen geschreven, omdat er precies zeven hokjes zijn om af te vinken. Hiernaast heb ik voor elke dwg een hok gemaakt om afspraken en dagspecifieke taken bij te houden.

Op de rechterbladzijde heb ik een running list gemaakt. Ik heb deze setup al vaker voorbij zien komen en vond het er erg cool uitzien met pijltjes en hokjes. Dat ga ik voor deze week eens proberen. Het concept is best lastig uit te leggen, dus heb ik op Pinterest een mooi voorbeeld gevonden. Onderaan heb ik nog een hok voor herinneringen of notitites, ik weet nog niet zeker wat ik ga doen. 


Als decoratie heb ik sterren en planeten getekend. En voor de materialen heb ik een Artline permanent inktpen 0.1 gebruikt, een liniaal en een Stabilo Green Pastel Highlighter.


En wat heb ik dan toch altijd moeite om zo’n nieuwe spread te vullen met informatie! Dus daar heb ik even mee gewacht. Eerst heb ik een tijdje naar mijn spread gekeken, om hem daarna in te vullen. En zo ziet hij er dan ingevuld, aan het begin van de week uit. Ook heb ik er nog een tracker bij gemaakt, voor de oplettende lezers onder ons.

Happy planning xoxo

Geef een reactie

