Mijn Bullet Journal: Monthly

Ik ben nog steeds bezig met het testen van het mijn bullet journal boekje van BBNC uitgevers. Ik vind het een prachtig boekje, maar ben erg blij met mijn huidige plannersysteem in mijn FiloFax Malden. Maar, ik blijf ook deze gebruiken en testen! Er zal hier altijd minder informatie in staan, omdat ik niet van plan ben alles dubbel te schrijven.

Voor de maand mei heb ik weer een simpele layout getekend voor de dagen van de maand. Ze zijn een stuk groter dan in mijn Personal FiloFax, dus ik heb meer dan genoeg ruimte om mijn informatie erin kwijt te kunnen. Ook had ik genoeg ruimte om maandelijkse zaken bij te houden.


Ik gebruikte waterverf voor de header. Dit was erg leuk om te doen en het papier houdt de waterverf goed. Het drukt niet door, maar ik heb nog steeds niet heel veel waterverf op de bladzijden gebruikt. Ik zal binnenkort ook een blogpost maken voor verschillende ideeën met waterverf in je bullet journal.

Nadat ik alle afspraken en belangrijke dagspecifieke taken heb ingevuld, ziet mijn layout er zo uit. Dit zijn alle afspraken die ik voor de start van de maand weet. Hier komt nog meer bij en ik heb daar genoeg ruimte voor. Ook heb ik ruimte om mijn doelen op te schrijven, huishoudelijke taken en herinneringen bij te houden.

One thought on “Mijn Bullet Journal: Monthly

Geef een reactie

