Mijn Bullet Journal: Daily pages

Om alles te proberen qua layouts voor afspraken en taken, wilde ik voor de eerste werkweek na de vakantie een dagelijkse layout proberen. Kijkend naar de pagina’s vond ik een hele bladzijde per dag wel een beetje veel. Het leek mij (voor de eerste keer…) handiger om twee dagen per pagina te maken.


Zo heb ik alsnog erg veel ruimte per dag en een ruimte voor mijn trackers. Hier begin ik ook de week mee. Dat vind ik logischer dan de trackers aan het eind van de week. Zo kan ik in de tweede helft van de week snel terugbladeren. Op de andere pagina’s (ik gebruik dus vier pagina’s voor deze week) heb ik voor elke dag een kolom gemaakt voor de dagen. Ik ga hier een tijdsplanning in maken, met een kleine takenlijst onderaan. Na het maken van deze opzet, kwam ik er al snel achter dat ik te weinig plek heb voor mijn taken voor de week en te veel plek heb voor mijn weekend. Jammer genoeg had ik de dagen al geschreven. Toch heb ik besloten om het weekend te splitsen en de laatste kolom te gebruiken voor taken die ik in die week af moet hebben.


Zo heb ik voor elke dag een tijdsplanning, plek voor dagspecifieke taken en plek voor taken die niet voor een bepaalde dag zijn. Ik ben benieuwd of deze set-up bevalt en of ik daadwerkelijk genoeg ruimte heb voor alles.

Geef een reactie

