Functional Planning: May Favorites

English version below

Elke maand wil ik mijn functional planning favorieten posten. Hierbij laat ik jullie zien wat ik gebruik om te plannen en wat wel of juist niet goed werkt.


Ik gebruik nog altijd mijn FiloFax Ochre Malden in personal formaat. Hierin zitten mijn planner, blogplanner en bullet journal. Heel mijn systeem zit in deze prachtige FiloFax. Ook gebruik ik bijna dagelijks (in het weekend soms niet) mijn Happy Teacher Planner. Hierin bereid ik mijn lessen voor, heb ik plek voor notities en stop ik belangrijke papieren. Ook gebruik ik elke dag mijn pennenblik met alle spullen die ik veel gebruik, zoals een liniaal, potlood, white-out, sticky flags etc. Hij past makkelijk in mijn tas en ik heb alles bij me. Het liefst schrijf ik met een fineliner in 0.05 mm dikte. Heel erg dun, maar dat vind ik het lekkerst schrijven. Op dit moment gebruik ik een Staedtler pen, omdat mijn Artline pen op was. Ik gebruik ook een ZIG brush pen om dingen te arceren in mijn planner.


English version

I want to show you my functional planning favorites every month. I’ll show you the things I use to plan and the ones that work or do not work.


I am still using my FiloFax Ochre Malden in personal size to plan. I keep my planner, blogplanner and bullet journal all in this beautiful FiloFax. I also use my Happy Teacher Planner almost every day. I prepare my lessons, have a place to take notes and I put important papers in this planner. I also use my pencase on a daily basis. I love this one and it fits perfectly in my bag. In here I keep a pencil, ruler, white-out, sticky notes and some pens and markers. For my daily use I liketo use a 0.05 mm fineliner. At the moment I am using a Staedtler, because my ArtLine ran out of ink. I also use a gray ZIG brush pen to mark things in my planner.

Geef een reactie

