InstaGram: Planner accounts

English version below

Ik kijk graag op InstaGram en heb ook een speciaal account behorende bij mijn blog, HeartMindedWork. Hierbij volg ik alleen maar plannergerelateerde accounts en het liefst volg ik mensen die ook aan functional planning doen. Hieronder een lijst met mijn favorieten.

VanillaNotes – Ik vind de manier waarop zij haar bullet journal weergeeft erg mooi. Het is simpel, met af en toe een kleurtje.

Pen and Papers – de manier waarop de simpelheid van de planner wordt gecombineerd met zwart en goud geeft het een hele luxe uitstraling.

Teacher with a Plan – mooie, functionele bullet journal layouts van een Amerikaanse lerares. Er zitten layouts tussen die ik graag nog wil proberen!

Planner Jules – van dit account (en ook haar YouTube account) haal ik de meeste inspiratie. Ik vind haar stijl erg mooi.

Focusign – een leuk account met simpele bullet journal layouts. Er worden een aantal kleuren, maar ook doodles gebruikt, maar de pagina’s ogen toch nog simpel en functioneel.


English version

I like browsing Instagram and I made an account that goes with this blog, HeartMindedWork. With this account I only follow planner related accounts and especailly account with people who inspire me with functional planning. I made a list with a few of my favorites.

VanillaNotes – I really like the way she makes het bullet journal pages. The layouts are simple with an occassional bit of color.

Pen and Papers – the way the simplicity of the planner is combined with black and gold makes the pictures look really luxurious.

Teacher with a Plan – pretty and functional layouts made by a teacher. There are several layouts I would like to try!

Planner Jules – this is the account (and her YouTube page) that gives me the most inspiration. I love her style!

Focusign – a fun account with simple bullet journal layouts. She uses a couple of colours and some doodles, but still the pages look simple and functional.

 

Geef een reactie

