Bullet Journal: Monthly Watercolor Headers

English version below

Toen ik mijn maandoverzicht in mijn bullet journal van de maand mei liet zien, vonden veel lezers en volgers de titel er mooi uit zien. Ik had waterverf gebruikt en een bloemenkrans gemaakt met daarin de maand mei geschreven met handlettering. Maar, zoals jullie ondertussen wel weten, ben ik helemaal niet van het decoreren van mijn planner en was dit dus een uitprobeersel.

Toch vind ik creatief bezig zijn ook heel leuk, zeker met waterverf. Dus wilde ik voor de komende maand een aantal verschillende headers proberen, waarmee jullie wellicht wat inspiratie op kunnen doen. Ik heb verschillende stijlen geprobeerd te vertegenwoordigen en ben best blij met het resultaat.

Voor het maken van deze headers heb ik de volgende materialen gebruikt:

  • Winsor en Newton waterverf set
  • Aquabrush (small) van de Pipoos
  • Sakura Pigma Fine en Medium Brush
  • Uni-ball Signo witte gelpen
  • Edding 2185 gouden en bronzen gelpen


English version

When I shared my monthly view in my bullet journal of the month of May, readers and viewers thought the header looked pretty. I used my watercolors and made a floral wreath and wrote “May” using handlettering. But, as you may know by now, I don’t like to decorate my planner and this was a try-out.

But I also like to be creative, especially with my watercolots. So I wanted to try out a few different monthly headers to inspire you. I tried some different styles and am pretty pleased with the results.

I used the following materials for making these headers:

  • Winsor en Newton watercolor set
  • Aquabrush (small)
  • Sakura Pigma Fine and Medium Brush
  • Uni-ball Signo white gelpen
  • Edding 2185 gold en bronze gelpen

Geef een reactie

