Functional Planning: YouTube tips

English version below

Laatst deelde ik mijn favoriete planner gerelateerde InstaGram accounts. Vandaag deel ik mijn favoriete functional planning YouTube accounts.

Rachel Dunaway – ze heeft al een tijd niks gepost, maar ik blijf toch altijd graag haar video’s terugkijken. Ze heeft een prettige videostijl en ze heeft geweldige tips als je functioneel wilt plannen. Ik heb al regelmatig een paar tips van haar in mijn eigen planner gebruikt en geprobeerd. Voor mensen met een druk schema is dit kanaal een must om te bekijken!

Plans Meet Paper – deze dame plant helemaal in mijn stijl! Er zitten veel overeenkomsten tussen onze planningssystemen en ik heb zelfs een tijdje haar A5 planningssysteem uitgeprobeerd. De laatste tijd is ze een beetje afwezig, want ze is bezig met verhuizen. Je hebt nu dus genoeg tijd om al haar video’s terug te kijken en hopelijk gaat ze snel weer posten.

Antonisha Plans – ik heb heel erg genoten van haar VEDA-series (Vlog Each Day in April). Elke dag kwam er een functionele planning video online! Ze heeft een zeer uitgebreid systeem dat bestaat uit een maandelijks, wekelijks en dagelijks overzicht. Ze is heel duidelijk in haar uitleg en neemt je mee in haar planningroutines.

The Planner Spot – op dit account deelt de eigenaresse video’s over de inserts en stickers die ze zelf maakt en laat ze functionele, minimalistische spreads zien. Het ziet er strak en chique uit en het laat een andere manier van functioneel omgaan met je planner zien.

Heb jij nog YouTube tips voor mij?


English version

Some time ago I shared my favorite planner related InstaGram accounts. Today I will share my favorite functional planning YouTube accounts.

Rachel Dunaway – she has not posted new videos in a while, but I love rewatching het video’s. She has a very pleasent way of filming and she gives wonderful tips for functional planning. I regularly used these tips in my own planner and tried them out. When you have a busy schedule, it is a must to watch her video’s!

Plans Meet Paper – this lady plans in my style! There are a lot of similarities between our plannings systems and I even tried out het A5 planning system for a while. Lately she is not posting as much video’s, because she is moving. So that gives you enough time to watch all her previous video’s and hopefully she will start posting video’s again soon!

Antonisha Plans – I really enjoyed her VEDA series (Vlog Each Day in April). Everyday a new functional planning video came online! She has a very extensive and complete planning system that contains of monthly, weekly and daily planning. She is very clear in explaining how she uses het system.

The Planner Spot – on this account the owner puts up video’s about the inserts and stickers she designs and sells. She uses them in her functional, minimalistic spreads. it looks need and luxurious and shows a different way to use your planner functional.

Do you have any YouTube tips for me?

Geef een reactie

